Resimleyen: Diyana Nikolova
Çeviren: Aren Turhan
Türü: Dünya Masalları
Yaş Grubu: 5 +
Boyutları: 40 sayfa, 23 x 28 cm
İlk Basım: İstanbul 2020
ISBN: 978-605-80327-7-4
549 TL VE ÜZERİ KARGO ÜCRETSİZ!
549 TL VE ÜZERİ KARGO ÜCRETSİZ!
₺95.00 Orijinal fiyat: ₺95.00.₺47.50Şu andaki fiyat: ₺47.50.
Dünyanın en büyük sırrını su samurları çözmüş. Yüzlerindeki ifadeye bir baksanıza, nasıl da mutlular! Peki ne bu sır, biliyor musunuz? Sevdiklerimize sarılmak elbette…
Ona sarıldığında kanatların olmadan da uçabilirsin. Üşüdüysen eğer seni sımsıcak tutar. ‘Seni seviyorum’ diyemediğinde bu sözü dilin yerine kalbinle söylemene yardımcı olur. Bazen yeniden rüyaya dalmanın, bazen özür dilerim diye fısıldamanın, dans etmeyi öğrenmenin ya da sevinçli bir kutlamanın yolu sarılmaktan geçer.
Sarılmak sımsıcak, sakinleştirici, içten bir şeydir. Ve müthiş bir gücü vardır. Su samurları “Her gün sımsıkı sarıl birine, gör bak hiç sorun kalır mı geride…” diyorlar. Kulak vermek lazım…
Haydi Sarılalım adlı kitabı okuduktan sonra, kitaptan yola çıkarak bu alıştırmaları yapabilirsiniz.
Haydi Sarılalım adlı kitabı okuduktan sonra, kitaptan yola çıkarak bu alıştırmaları yapabilirsiniz.
Resimleyen: Diyana Nikolova
Çeviren: Aren Turhan
Türü: Dünya Masalları
Yaş Grubu: 5 +
Boyutları: 40 sayfa, 23 x 28 cm
İlk Basım: İstanbul 2020
ISBN: 978-605-80327-7-4
HAYDİ SARILALIM
Öğretim Programıyla İlişkilendirilebilecek Ana Temalar:
Sevgi, empati, sorun çözme, kişisel gelişim.
Öğretim Programıyla İlişkilendirilebilecek Alt Temalar:
Güven, iyilikseverlik, kardeşlik, merhamet, paylaşma, saygı, sevgi, vefa, aile, insan ilişkileri, aile iletişimi, iletişim becerileri, insanlarla iletişim, mutluluk, özlem, sevgi, üzüntü, paylaşma.
KAZANIMLAR
BİLİŞSEL GELİŞİM
K1 Nesne/durum/olaya dikkatini verir.
G1 Dikkat edilmesi gereken nesne/durum/olaya odaklanır.
G2 Dikkatini çeken nesne/durum/olaya yönelik sorular sorar.
G3 Dikkatini çeken nesne/durum/olayı ayrıntılarıyla açıklar.
K3 Algıladıklarını hatırlar.
G1 Nesne/durum/olayı bir süre sonra yeniden söyler.
G2 Hatırladıklarını yeni durumlarda kullanır.
K10 Mekânda konumla ilgili yönergeleri uygular.
G1 Nesnenin mekândaki konumunu söyler.
K13 Günlük yaşamda kullanılan sembolleri tanır.
G1 Verilen açıklamaya uygun sembolü gösterir.
G2 Gösterilen sembolün anlamını söyler.
K17 Neden-sonuç ilişkisi kurar.
G1 Bir olayın olası nedenlerini söyler.
G2 Bir olayın olası sonuçlarını söyler.
K18 Zamanla ilgili kavramları açıklar.
G1 Olayları oluş zamanına göre sıralar.
G2 Zaman ile ilgili kavramları anlamına uygun şekilde açıklar.
G3 Zaman bildiren araçların işlevlerini açıklar.
K19 Problem durumlarına çözüm üretir.
G1 Problemi söyler.
G2 Probleme çeşitli çözüm yolları önerir.
G3 Çözüm yollarından birini seçer.
G4 Seçtiği çözüm yolunun gerekçesini söyler.
G5 Seçtiği çözüm yolunu dener.
G6 Çözüme ulaşamadığı zaman yeni bir çözüm yolu seçer.
G7 Probleme yaratıcı çözüm yolları önerir.
DİL GELİŞİMİ
K6 Sözcük dağarcığını geliştirir.
G1 Dinlerken yeni olan sözcükleri fark eder ve sözcüklerin anlamlarını sorar.
G2 Sözcükleri hatırlar ve sözcüklerin anlamını söyler.
G3 Yeni öğrendiği sözcükleri anlamlarına uygun olarak kullanır.
K10 Görsel materyalleri okur.
G1 Görsel materyalleri inceler.
G2 Görsel materyalleri açıklar.
G3 Görsel materyallerle ilgili sorular sorar.
G4 Görsel materyallerle ilgili sorulara cevap verir.
G5 Görsel materyalleri kullanarak olay, öykü gibi kompozisyonlar oluşturur.
SOSYAL DUYGUSAL GELİŞİM
K3 Kendini yaratıcı yollarla ifade eder.
G1 Duygu, düşünce ve hayallerini özgün yollarla ifade eder.
G2 Nesneleri alışılmışın dışında kullanır.
G3 Özgün özellikler taşıyan ürünler oluşturur.
K4 Bir olay ya da durumla ilgili olarak başkalarının duygularını açıklar.
G1 Başkalarının duygularını söyler.
G2 Başkalarının duygularının nedenlerini söyler.
G3 Başkalarının duygularının sonuçlarını söyler.
K5 Bir olay ya da durumla ilgili olumsuz duygularını uygun yollarla gösterir.
G1 Olumsuz duygularını olumlu sözel ifadeler kullanarak açıklar.
G2 Olumsuz duygularını olumlu davranışlarla gösterir.
K15 Kendine güvenir.
G1 Kendine ait beğendiği ve beğenmediği özelliklerini söyler.
G2 Grup önünde kendini ifade eder.
G3 Gerektiği durumlarda farklı görüşlerini söyler.
G4 Gerektiğinde liderliği üstlenir.
K16 Toplumsal yaşamda bireylerin farklı rol ve görevleri olduğunu açıklar.
G1 Toplumda farklı rol ve görevlere sahip kişiler olduğunu söyler.
G2 Aynı kişinin farklı rol ve görevleri olduğunu söyler.
K17 Başkalarıyla sorunlarını çözer.
G1 Başkaları ile sorunlarını onlarla konuşarak çözer.
G3 Gerekli zamanlarda uzlaşmacı davranır.
BÜLTENİMİZE ÜYE OLUN