
Resimleyen: Flavia Sorrentıno
Çeviren: Nazlı Gürkaş
Türü: Dünya masalları
Yaş Grubu: 5 +
Boyutları: 28 sayfa, 22 x 22 cm
İlk Basım: İstanbul 2021
ISBN: 978-605-74093-1-7
Bunları da sevebilirsiniz

549 TL VE ÜZERİ KARGO ÜCRETSİZ!
549 TL VE ÜZERİ KARGO ÜCRETSİZ!
₺75.00 Orijinal fiyat: ₺75.00.₺48.75Şu andaki fiyat: ₺48.75.
Babası hemen odasını toplamasını söylediğinde biraz bozuluyor Memo… Odası onun maceralarla dolu vahşi ormanı. Çoraptan pateniyle kayıyor, bir maymun gibi perdelere tırmanıyor, filin sırtına oturup aslanları kovalıyor. Sonra hepsini 5 çayına davet ediyor.
Bu kadar eğlenirken ortalık da biraz dağılıyor haliyle… Ama her şeyin bir çaresi var!
Karman Çorman Bir Orman adlı kitabı okuduktan sonra, kitaptan yola çıkarak bu alıştırmaları yapabilirsiniz.
Karman Çorman Bir Orman adlı kitabı okuduktan sonra, kitaptan yola çıkarak bu alıştırmaları yapabilirsiniz.
Resimleyen: Flavia Sorrentıno
Çeviren: Nazlı Gürkaş
Türü: Dünya masalları
Yaş Grubu: 5 +
Boyutları: 28 sayfa, 22 x 22 cm
İlk Basım: İstanbul 2021
ISBN: 978-605-74093-1-7
KARMAN ÇORMAN BİR ORMAN
Öğretim Programıyla İlişkilendirilebilecek Ana Temalar:
Kişisel gelişim, merak, sanat, hayvanlar.
Öğretim Programıyla İlişkilendirilebilecek Alt Temalar:
Estetik, oyuncak, düzen.
KAZANIMLAR
BİLİŞSEL GELİŞİM
K1 Nesne/durum/olaya dikkatini verir.
G1 Dikkat edilmesi gereken nesne/durum/olaya odaklanır.
G2 Dikkatini çeken nesne/durum/olaya yönelik sorular sorar.
G3 Dikkatini çeken nesne/durum/olayı ayrıntılarıyla açıklar.
K2 Nesne/durum/olayla ilgili tahminde bulunur.
G1 Nesne/durum/olayın ipuçlarını söyler.
G2 İpuçlarını birleştirerek tahminini söyler.
G3 Gerçek durumu inceler.
G4 Tahmini ile gerçek durumu karşılaştırır.
K3 Algıladıklarını hatırlar.
G1 Nesne/durum/olayı bir süre sonra yeniden söyler.
G2 Hatırladıklarını yeni durumlarda kullanır.
K10 Mekânda konumla ilgili yönergeleri uygular.
G1 Nesnenin mekândaki konumunu söyler.
K13 Günlük yaşamda kullanılan sembolleri tanır.
G1 Verilen açıklamaya uygun sembolü gösterir.
G2 Gösterilen sembolün anlamını söyler.
K17 Neden-sonuç ilişkisi kurar.
G1 Bir olayın olası nedenlerini söyler.
G2 Bir olayın olası sonuçlarını söyler.
K18 Zamanla ilgili kavramları açıklar.
G1 Olayları oluş zamanına göre sıralar.
G2 Zaman ile ilgili kavramları anlamına uygun şekilde açıklar.
G3 Zaman bildiren araçların işlevlerini açıklar.
K19 Problem durumlarına çözüm üretir.
G1 Problemi söyler.
G2 Probleme çeşitli çözüm yolları önerir.
G3 Çözüm yollarından birini seçer.
G4 Seçtiği çözüm yolunun gerekçesini söyler.
G5 Seçtiği çözüm yolunu dener.
G6 Çözüme ulaşamadığı zaman yeni bir çözüm yolu seçer.
G7 Probleme yaratıcı çözüm yolları önerir.
DİL GELİŞİMİ
K6 Sözcük dağarcığını geliştirir.
G1 Dinlediklerinde beni olan sözcükleri fark eder ve sözcüklerin anlamlarını sorar.
G2 Sözcükleri hatırlar ve sözcüklerin anlamını söyler.
G3 Yeni öğrendiği sözcükleri anlamlarına uygun olarak kullanır.
K10 Görsel materyalleri okur.
G1 Görsel materyalleri inceler.
G2 Görsel materyalleri açıklar.
G3 Görsel materyallerle ilgili sorular sorar.
G4 Görsel materyallerle ilgili sorulara cevap verir.
G5 Görsel materyalleri kullanacak olay, öykü gibi kompozisyonlar oluşturur.
SOSYAL- DUYGUSAL GELİŞİM
K4 Bir olay ya da durumla ilgili olarak başkalarının duygularını açıklar.
G1 Başkalarının duygularını söyler.
G2 Başkalarının duygularının nedenlerini söyler.
G3 Başkalarının duygularının sonuçlarını söyler.
K5 Bir olay ya da durumla ilgili olumsuz duygularını uygun yollarla gösterir.
G1 Olumsuz duygularını olumlu sözel ifadeler kullanarak açıklar.
G2 Olumsuz duygularını olumlu davranışlarla gösterir.
Yaş Grubu | |
---|---|
Tür | |
Tema | Arkadaşlık, Birey-toplum, Doğa ve Çevre, Duygular, Yaratıcı düşünme |
BÜLTENİMİZE ÜYE OLUN