549 TL VE ÜZERİ KARGO ÜCRETSİZ!

549 TL VE ÜZERİ KARGO ÜCRETSİZ!

Arden Yayınları Arden Yayınları
  • Anasayfa
  • Kitaplarımız
      • Tümünü gör
    • Yaş Grupları
      • 3-5 Yaş
      • 5-7 Yaş
      • 7-9 Yaş
      • 10+ Yaş
      • Çocuk büyükler
    • Türler
      • Anadolu masalları
      • Biyografi
      • Çocuk büyükler
      • Çocuklara şiirler
      • Dünya klasikleri
      • Dünya kültürleri
      • Dünya masalları
      • Efsaneler
      • Etkinlik kitapları
      • Evde öğrenme
      • Gezi-Tarih
      • Hayvan masalları
      • Keşif-Macera
    • Temalar
      • Aile
      • Arkadaşlık
      • Bilim-Teknoloji
      • Birey-Toplum
      • Farklılıklara saygı
      • Değerlerimiz
      • Doğa-Çevre
      • Duygular
      • Dünyamız ve Uzay
      • Güzel Sanatlar
      • Hak ve özgürlükler
      • İletişim becerileri
      • Kültür ve miras
      • Müzik-Tiyatro
      • Okuma kültürü
      • Oyun ve spor
      • Sağlık
      • Üretim-Tüketim
      • Yaratıcı düşünme
  • ՀԱՅԵՐԷՆ
  • Aktif Okuma
  • Çocuk ve Kitap
  • Kurumsal
    • Hakkımızda
    • Basından
    • Okul Ziyaretleri
    • Yayın Kataloğu
Login / Register
0 items / ₺0.00
Menu
Arden Yayınları Arden Yayınları
0 items / ₺0.00
-35%
Click to enlarge
Anasayfa > Kitaplarımız > kitaplarımız > Sihirli Sözler

Sihirli Sözler

₺165.00 Orijinal fiyat: ₺165.00.₺107.25Şu andaki fiyat: ₺107.25.

Minik hikâyeler eşliğinde tam 8 güzel söz öğreniyoruz. Bunları söylemek ve duymak 7’den 70’e herkese iyi geliyor.

Tino “günaydın” deyince apartmana yeni taşınan Rina’yla tatlı bir sohbet başlıyor, sonra gelsin oyunlar! Milo fırından ekmek alırken “lütfen” demeyi unutmuyor, fırıncı ona tatlılıkla gülümsüyor. Şila, Dino’nun çizdiği resme “çok çirkin” demek yerine bu kez “aferin” sözcüğünü tercih ediyor, kimse surat asmıyor, güzel güzel oynamaya devam ediyorlar. Emi ilk kez evlerine gelen Rino’ya sıcacık bir “hoş geldin” deyince Rino’nun bütün çekingenliği ve korkusu geçiveriyor, yüzünde güller açıyor…

 

549 TL VE ÜZERİ ÜCRETSİZ KARGO!
Share
Facebook Twitter Email linkedin WhatsApp WhatsApp Telegram
  • Kitap Bilgileri
  • Temalar ve Kazanımlar
  • Ek bilgi
Kitap Bilgileri
KİTABIN ÖZETİ
GÜNAYDIN: Tino bir sabah uyandı ve kahvaltının hazırlanmasını beklerken balkona çıktı. Tam o sırada “günaydın” diye bir ses duydu. Ses yan balkondan geliyordu. Rena’nın “Günaydın” demesiyle tanışan iki arkadaş birlikte çok güzel oynayabilirdi artık.
LÜTFEN: An ve Milo iki kardeşti. Bir gün An alışverişe çıkarken küçük Milo da onunla gitmek istedi. Alışverişte alınacak şeyleri Milo söylemek istiyordu. An, Milo’nun isteğini kabul etti, ama bir şartı vardı: Bir şey isterken “Lütfen” demeyi unutmaması.

TEŞEKKÜR EDERİM: Nina’nın doğum gününde herkes çok neşeliydi. Mum üfleyip pasta kestiler. Nina herkese pasta dağıttı. Herkes ona teşekkür etti. Ancak küçük kuzeni Cino o sözü bilmiyordu. Nina’nın bunu öğretmek için çok güzel bir yöntemi vardı.

AFERİN: Dino ve Şila at resmi çizmişlerdi. Şila, Dino’nun resmini kıskandı ve alay edip karaladı. Birbirine surat astılar. Ertesi gün bu kez kuğu resmi çizdiler. Şila tam ‘Senin resmin çok çirkin’ demeyi düşünürken bir önceki gün aklına geldi ve bilin bakalım ne dedi?

HOŞ GELDİN: Rino bir haftadır beklediği Emi’nin doğum günü partisi için çok heyecanlıydı ve bu yüzden gitmek istemiyordu. Ama Emi kapıyı açıp da o sihirli sözü söyleyince Rino’nun tüm heyecanı geçti, gitti.

ÖZÜR DİLERİM: Mina bir sabah çok yaramazlık yapıp Musti’nin ayısının kulaklarından birisini koparmıştı. Musti çok üzüldü ve ağladı. Mina bir süre sonra bu durumu nasıl düzelteceğini düşündü. Galiba uygun bir söz vardı, ama epeyce uğraştı bulmak için…

SENİ SEVİYORUM: Timo’nun büyük annesinin kulakları iyi duymuyordu. Bir gün ona seni seviyorum dedi. Ama büyük annesi ne dediğini bir türlü anlayamadı. Dedesine, bir kağıda yazdırmayı düşündü, ancak büyük annesinin gözleri de iyi görmüyordu. Bir çözüm bulmalıydı.

SANA YARDIM EDEYİM: Mona, Sara ve Lena adlı üç kız kardeş evde oyun oynuyorlardı. Babaları akşam yemeğini hazırladı. Ama sofrayı da kurmak gerekiyordu. Kız kardeşler ne yaptı acaba?

Sihirli-Sozler-Alistirmalari-1

Sihirli Sözler adlı kitabı okuduktan sonra, kitaptan yola çıkarak bu alıştırmaları yapabilirsiniz.

Alıştırma PDF'i İndir
Sihirli-Sozler-Alistirmalari-1

Sihirli Sözler adlı kitabı okuduktan sonra, kitaptan yola çıkarak bu alıştırmaları yapabilirsiniz.

Alıştırma PDF'i İndir
Kitap Künyesi
Yazan: Guiditta Campello

Resimleyen: Laura Addari

Çeviren: İvon Cerrahoğlu

Türü: Dünya Masalları

Yaş Grubu:  5 +

Boyutları: 88 sayfa, 19 x 23 cm

İlk Basım: İstanbul 2020

ISBN: 978-605-80327-9-8

Bunları da sevebilirsiniz

-50%
Quick view
Close

Apti’nin Beni

₺95.00 Orijinal fiyat: ₺95.00.₺47.50Şu andaki fiyat: ₺47.50.
Sepete Ekle
-35%
Quick view
Close

Bir Şişe Dolusu Mutluluk

₺85.00 Orijinal fiyat: ₺85.00.₺55.25Şu andaki fiyat: ₺55.25.
Sepete Ekle
-35%
Quick view
Close

Cesur Ol Kendin Ol

₺85.00 Orijinal fiyat: ₺85.00.₺55.25Şu andaki fiyat: ₺55.25.
Sepete Ekle
Temalar ve Kazanımlar

Temalar ve Kazanımlar

SİHİRLİ SÖZLER

Öğretim Programıyla İlişkilendirilebilecek Ana Temalar: Erdemler, iletişim, çocuk dünyası.

Öğretim Programıyla İlişkilendirilebilecek Alt Temalar: Aile iletişimi, merhamet, saygı, sevgi, oyun, dostluk, paylaşma, dayanışma, arkadaşlık, eğlenme.

1.SINIF

T.1.3. OKUMA

Okumaya Hazırlık

T.1.3.1. Okuma materyalindeki temel bölümleri tanır.

Kitabın ön kapak, arka kapak ve içeriği hakkında kısaca bilgi verilir.

T.1.3.2. Harfi tanır ve seslendirir.

T.1.3.3. Hece ve kelimeleri okur.

T.1.3.4. Basit ve kısa cümleleri okur.

T.1.3.5. Kısa metinleri okur.

Akıcı Okuma

T.1.3.6. Noktalama işaretlerine dikkat ederek okur.

T.1.3.7. Vurgu, tonlama ve telaffuza dikkat ederek okur.

T.1.3.8. Şiir okur.

Kısa şiirleri ve İstiklâl Marşı’nın ilk iki kıtasını okumaları sağlanır.

T.1.3.9. Görsellerden hareketle kelimeleri ve anlamlarını tahmin eder.

Kelime haritası, kelime kartları ve benzer araçlardan yararlanılır.

T.1.3.10. Farklı yazı karakterleri ile yazılmış yazıları okur.

T.1.3.11. Kelimelerin zıt anlamlılarını tahmin eder.

T.1.3.12. Okuma stratejilerini uygular.

Öğrencilerin sesli ve sessiz okuma yapmaları sağlanır.

Anlama

T.1.3.13. Görsellerle ilgili soruları cevaplar.

T.1.3.14. Görsellerden hareketle okuyacağı metnin içeriğini tahmin eder.

T.1.3.15. Metinle ilgili soruları cevaplar.

T.1.3.16. Okuduklarını ana hatlarıyla anlatır.

T.1.3.17. Metnin konusunu belirler.

T.1.3.18. Metnin içeriğine uygun başlık/başlıklar belirler.

T.1.3.19. Şekil, sembol ve işaretlerin anlamlarını kavrar.

T.1.4. YAZMA

T.1.4.1. Boyama ve çizgi çalışmaları yapar.

Yazma materyalleri hakkında kısa bilgi verilerek uygun biçimde kullanılması sağlanır.

T.1.4.2. Harfleri tekniğine uygun yazar.

T.1.4.3. Hece ve kelimeler yazar.

T.1.4.4. Rakamları tekniğine uygun yazar.

T.1.4.5. Anlamlı ve kurallı cümleler yazar.

T.1.4.6. Görsellerle ilgili kelime ve cümleler yazar.

T.1.4.7. Harfler, kelimeler ve cümleler arasında uygun boşluklar bırakır.

T.1.4.8. Büyük harfleri ve noktalama işaretlerini uygun şekilde kullanır.

  1. a) Büyük harflerin cümleye başlarken, özel isimleri ve başlıkları yazarken kullanıldığı, örneklerle vurgulanır.
  2. b) Nokta, soru işareti, ünlem işareti, kısa çizgi ve kesme işaretlerinin yaygın kullanılan işlevleri üzerinde durulur.

T.1.4.9. Yazılarını görsel unsurlarla destekler.

T.1.4.10. Yazdıklarını gözden geçirir.

Öğrencilerin yazdıklarını harf hatası, harf ve hece eksikliği, yazım ve noktalama kuralları açısından gözden geçirmeleri ve düzenlemeleri sağlanır.

T.1.4.11. Yazdıklarını paylaşır.

Öğrenciler yazdıklarını sınıf içinde okumaları, okul veya sınıf panosunda sergilemeleri için teşvik edilir.

Öğrencilere yazdıklarını sınıf içinde okumaları konusunda ısrar edilmemelidir.

T.1.4.12. Yazma çalışmaları yapar.

  1. a) Dikte, bakarak ve serbest yazma çalışmaları yaptırılır.
  2. b) Yazma düzenine, sayfanın tamamının kullanılmasına ve temizliğine dikkat edilmesi gerektiği vurgulanır.

T.1.4.13. Yazma stratejilerini uygular.

2.SINIF

Okuma T.2.3.1. Okuma materyallerindeki temel bölümleri tanır. Okuma materyallerindeki içindekiler ve sözlük bölümleri tanıtılarak işlevlerine değinilir.

Okuma T.2.3.2. Noktalama işaretlerine dikkat ederek okur.

Okuma T.2.3.3. Vurgu, tonlama ve telaffuza dikkat ederek okur.

Okuma T.2.3.5. Farklı yazı karakterleri ile yazılmış yazıları okur.

Okuma T.2.3.6. Okuma stratejilerini uygular. Öğrencilerin sesli ve sessiz okuma yapmaları sağlanır.

Söz Varlığı T.2.3.7. Görselden/görsellerden hareketle bilmediği kelimeleri ve anlamlarını tahmin eder.

  1. a) Resimli sözlük, sözlük, kelime haritası, kelime kartları ve benzer araçlardan yararlanılır.
  2. b) Öğrencilerin yeni öğrendikleri kelime ve kelime gruplarından sözlük oluşturmaları sağlanır.

Söz Varlığı T.2.3.8. Kelimelerin zıt anlamlılarını tahmin eder.

Söz Varlığı T.2.3.9. Kelimelerin eş anlamlılarını tahmin eder.

Anlama T.2.3.10. Görsellerle ilgili soruları cevaplar.

Anlama T.2.3.11. Görsellerden hareketle okuyacağı metnin konusunu tahmin eder.

Anlama 2.3.12. Okuduklarını ana hatlarıyla anlatır. Olayların oluş sırasına göre anlatılmasına dikkat edilir.

Anlama T.2.3.13. Okuduğu metnin konusunu belirler.

Anlama T.2.3.14. Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar.

Anlama T.2.3.15. Okuduğu metnin içeriğine uygun başlık/başlıklar belirler.

Anlama T.2.3.16. Metin türlerini tanır. Örneklerle desteklenerek düzyazı ve şiir hakkında kısa bilgi verilir.

Anlama T.2.3.17. Okuduğu metindeki hikâye unsurlarını belirler. Metnin şahıs ve varlık kadrosu unsurlarına değinilir.

Anlama T.2.3.18. Yazılı yönergeleri kavrar. Görsellerle desteklenerek kısa ve basit yemek tarifleri ile çocuk oyunları yönergelerinden faydalanılır.

Yazma T.2.4.1. Anlamlı ve kurallı cümleler yazar.

Yazma T.2.4.2. Şiir yazar.

Yazma T.2.4.3. Kısa metinler yazar.

Yazma T.2.4.4. Kısa yönergeler yazar. Öğrencilerin basit yemek tarifi ile çocuk oyunu yönergeleri yazmaları sağlanır.

Yazma T.2.4.5. Yazılarını görsel unsurlarla destekler.

Yazma T.2.4.6. Formları yönergelerine uygun doldurur. Kimlik bilgilerini (adı, soyadı, doğum yeri, doğum tarihi vb.) içeren formları doldurmaları sağlanır.

Yazma T.2.4.7. Yazdıklarının içeriğine uygun başlık belirler.

Yazma T.2.4.8. Büyük harf ve noktalama işaretlerini uygun yerlerde kullanır.

  1. a) Büyük harflerin adres yazımında, bayram isimleri (Cumhuriyet Bayramı, Kurban Bayramı vb.) ve tarihlerin (29 Mayıs 1453 vb.) yazımında kullanıldığı belirtilir.
  2. b) Nokta, virgül, ünlem, soru işareti, kısa çizgi, konuşma çizgisi ve kesme işaretlerinin yaygın kullanılan işlevleri üzerinde durulur.

Yazma T.2.4.9. Harfler, kelimeler ve cümleler arasında uygun boşluklar bırakır.

Yazma T.2.4.10. Yazdıklarını düzenler. Öğrencilerin yazdıklarını harf hatası, hece eksikliği ile yazım ve noktalama kuralları açısından gözden geçirmeleri ve düzenlemeleri sağlanır.

Yazma T.2.4.11. Yazdıklarını paylaşır. Öğrenciler yazdıklarını sınıf içinde okumaları, okul veya sınıf panosunda sergilemeleri için teşvik edilir. Öğrencilere yazdıklarını sınıf içinde okumaları konusunda ısrar edilmemelidir.

Yazma T.2.4.12. Yazma çalışmaları yapar.

  1. a) Dikte, bakarak ve serbest yazma çalışmaları yaptırılır.
  2. b) Yazma düzenine, sayfanın tamamının kullanılmasına ve temizliğine dikkat edilmesi gerektiği vurgulanır.

Yazma T.2.4.13. Soru ekini kuralına uygun yazar.

Yazma T.2.4.14. Yazma stratejilerini uygular.

3.SINIF

Okuma T.3.3.1. Okuma materyallerindeki temel bölümleri tanır. Okuma materyallerindeki içindekiler, sözlük ve kaynakça bölümleri tanıtılarak kısaca işlevlerine değinilir.

Okuma T.3.3.2. Noktalama işaretlerine dikkat ederek okur.

Okuma T.3.3.3. Vurgu, tonlama ve telaffuza dikkat ederek okur.

Okuma T.3.3.5. Farklı yazı karakterleri ile yazılmış yazıları okur.

Okuma T.3.3.6. Okuma stratejilerini uygular. Öğrencilerin sesli, sessiz ve tahmin ederek okuma yapmaları sağlanır.

Söz Varlığı T.3.3.7. Görselden/görsellerden hareketle bilmediği kelimelerin anlamlarını tahmin eder.

  1. a) Resimli sözlük, kavram haritası, sözlük, deyimler ve atasözleri sözlüğü ve benzer araçlardan yararlanılır.
  2. b) Öğrencilerin yeni öğrendikleri kelime ve kelime gruplarından sözlük oluşturmaları sağlanır.

Söz Varlığı T.3.3.8. Kelimelerin zıt anlamlılarını bulur.

Söz Varlığı T.3.3.9. Kelimelerin eş anlamlılarını bulur.

Söz Varlığı T.3.3.10. Eş sesli kelimelerin anlamlarını ayırt eder.

Anlama T.3.3.11. Görsellerle ilgili soruları cevaplar.

Anlama T.3.3.12. Görsellerden hareketle okuyacağı metnin konusunu tahmin eder.

Anlama T.3.3.13. Okuduklarını ana hatlarıyla anlatır. Olayların oluş sırasına göre anlatılması sağlanır.

Anlama T.3.3.14. Okuduğu metnin konusunu belirler.

Anlama T.3.3.15. Metnin ana fikri/ana duygusunu belirler.

Anlama T.3.3.16. Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar.

Anlama T.3.3.17. Metinle ilgili sorular sorar.

Anlama T.3.3.18. Okuduğu metindeki hikâye unsurlarını belirler. Metnin olay örgüsü, mekân, şahıs ve varlık kadrosu unsurlarına değinilir.

Anlama T.3.3.19. Okuduğu metnin içeriğine uygun başlık/başlıklar belirler.

Anlama T.3.3.20. Metin türlerini ayırt eder. Hikâye edici, bilgilendirici metin ve şiir hakkında örneklerden yararlanılarak genel kısa bilgiler verilir.

Anlama T.3.3.21. Metinleri oluşturan ögeleri tanır.

  1. a) Başlık ve paragraf hakkında kısa bilgi verilir.
  2. b) Kıta ve dize hakkında kısa bilgi verilir.

Anlama T.3.3.22. Kısa ve basit dijital metinlerdeki mesajı kavrar.

Anlama T.3.3.23. Metindeki gerçek ve hayalî ögeleri ayırt eder.

Anlama T.3.3.24. Okudukları ile ilgili çıkarımlar yapar.

  1. a) Metindeki problem durumlarının tespit edilmesi ve bunlara farklı çözüm yolları bulunması sağlanır.
  2. b) Metindeki durumlarla kendi yaşantıları arasında ilişki kurmaları teşvik edilir.

Anlama T.3.3.25. Görsellerle okuduğu metnin içeriğini ilişkilendirir. Görsel ve konu arasındaki ilişki vurgulanır.

Anlama T.3.3.26. Şekil, sembol ve işaretlerin anlamlarını kavrar.

Anlama T.3.3.27. Yazılı yönergeleri kavrar. Harita, ilan, afiş, ürün etiketi, kullanım kılavuzu gibi materyallerden faydalanılır.

Anlama T.3.3.28. Tablo ve grafiklerde yer alan bilgilere ilişkin soruları cevaplar.

Yazma T.3.4.2. Kısa metinler yazar.

Yazma T.3.4.3. Hikâye edici metin yazar.

  1. a) Öğrenciler, yazılarında varlıkların niteliklerini bildiren kelimeleri kullanmaları için teşvik edilir.
  2. b) Olayların oluş sırasına göre yazılması gerektiği vurgulanır.
  3. c) Öğrenciler yazılarına duygu ve düşüncelerini aktarmaları için teşvik edilir.

Yazma T.3.4.4. Yazdıklarının içeriğine uygun başlık belirler.

Yazma T.3.4.5. Kısa yönergeler yazar. Öğrencilerin basit bir etkinlik ve çocuk oyunu yönergesi yazmaları sağlanır.

Yazma T.3.4.6. Formları yönergelerine uygun doldurur.

Yazma T.3.4.7. Büyük harfleri ve noktalama işaretlerini uygun yerlerde kullanır.

  1. a) Nokta, virgül, iki nokta, ünlem, tırnak işareti, soru işareti, kısa çizgi, konuşma çizgisi ve kesme işaretinin yaygın kullanılan işlevleri üzerinde durulur.
  2. b) Kurum adlarının baş harflerinde, dizelerin başında, yer adlarının yazımında büyük harf kullanımı üzerinde durulur.

Yazma T.3.4.8. Yazılarında eş sesli kelimeleri anlamlarına uygun kullanır.

Yazma T.3.4.9. Yazdıklarını zenginleştirmek için çizim ve görseller kullanır.

Yazma T.3.4.10. Görsellerdeki olayları ilişkilendirerek yazı yazar.

Yazma T.3.4.11. Yazdıklarını düzenler.

Yapılacak düzenleme çalışması sınıf düzeyine uygun yazım ve noktalama kuralları ile sınırlı tutulur.

Yazma T.3.4.12. Yazdıklarını paylaşır. Öğrenciler yazdıklarını sınıf içinde okumaları, okul veya sınıf panosunda sergilemeleri için teşvik edilir.

Yazma T.3.4.13. Harfleri yapısal özelliklerine uygun yazar.

Öğrencilerin yazılarında harfleri asli ve ilave unsurlarına dikkat ederek yazmaları sağlanır.

Yazma T.3.4.14. Harflerin yapısal özelliklerine uygun kelime ve cümleler yazar. Öğrencilerin yazılarında kelimeler arasında uygun boşlukları bırakarak özenli, okunaklı ve düzgün yazmaları sağlanır.

Yazma T.3.4.15. Harflerin yapısal özelliklerine uygun kısa metinler yazar. Serbest veya bakarak kısa metinler yazmaları sağlanır.

Yazma T.3.4.16. Yazdıklarında yabancı dillerden alınmış, dilimize henüz yerleşmemiş kelimelerin Türkçelerini kullanır.

Yazma T.3.4.17. Yazma stratejilerini uygular.

Ek bilgi
Yaş Grubu

5-7 Yaş

Tür

Dünya Masalları

Tema

Aile, Arkadaşlık, Birey-toplum, Değerlerimiz, Duygular, Farklılıklara Saygı, İletişim Becerileri, Yaratıcı düşünme

BÜLTENİMİZE ÜYE OLUN

Yeni kitaplardan ve ayın fırsatlarından haberdar olmak için bültenimize üye olun.

Arden Yayınları'nın mail göndermesine izin veriyorum.

Adres: Gümüşsuyu, İnönü Cad. 53 Işık Apt. Kat 3 Daire 6 34437 Beyoğlu
Telefon:+90 (212) 292 71 35
E-Posta: [email protected]
Hızlı Bağlantılar
  • Gizlilik ve Güvenlik
  • İptal ve İade Şartları
  • Kişisel Veriler Politikası
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
Güvenli Alışveriş

Sosyal Medyada Takip Et!
Facebook Twitter Instagram
Arden Yayınları 2025 Tüm hakları Saklıdır. Created By Kitchenew Media

Shopping cart

close
close
Start typing to see products you are looking for.
  • Anasayfa
  • Kitaplarımız
    • Tümü
    • Yaş Grupları
      • 3-5 Yaş
      • 5-7 Yaş
      • 7-9 Yaş
      • 10+ Yaş
      • Çocuk büyükler
    • Türler
      • Anadolu masalları
      • Biyografi
      • Çocuk büyükler
      • Çocuklara şiirler
      • Dünya klasikleri
      • Dünya kültürleri
      • Dünya masalları
      • Efsaneler
      • Etkinlik kitapları
      • Evde öğrenme
      • Gezi-Tarih
      • Hayvan masalları
      • Keşif-Macera
    • Temalar
      • Aile
      • Arkadaşlık
      • Bilim-Teknoloji
      • Birey-Toplum
      • Farklılıklara saygı
      • Değerlerimiz
      • Doğa-Çevre
      • Duygular
      • Dünyamız ve Uzay
      • Güzel Sanatlar
      • Hak ve özgürlükler
      • İletişim becerileri
      • Kültür ve miras
      • Müzik-Tiyatro
      • Okuma kültürü
      • Oyun ve spor
      • Sağlık
      • Üretim-Tüketim
      • Yaratıcı düşünme
  • ՀԱՅԵՐԷՆ
  • Aktif Okuma
  • Çocuk ve Kitap
  • Kurumsal
    • Hakkımızda
    • Basından
    • Okul Ziyaretleri
    • Yayın Kataloğu
  • Login / Register

Sign in

close

Lost your password?
No account yet? Create an Account
Scroll To Top
Facebook Twitter Instagram

Sihirli Sözler

₺165.00 Orijinal fiyat: ₺165.00.₺107.25Şu andaki fiyat: ₺107.25.