549 TL VE ÜZERİ KARGO ÜCRETSİZ!

549 TL VE ÜZERİ KARGO ÜCRETSİZ!

Arden Yayınları Arden Yayınları
  • Anasayfa
  • Kitaplarımız
      • Tümünü gör
    • Yaş Grupları
      • 3-5 Yaş
      • 5-7 Yaş
      • 7-9 Yaş
      • 10+ Yaş
      • Çocuk büyükler
    • Türler
      • Anadolu masalları
      • Biyografi
      • Çocuk büyükler
      • Çocuklara şiirler
      • Dünya klasikleri
      • Dünya kültürleri
      • Dünya masalları
      • Efsaneler
      • Etkinlik kitapları
      • Evde öğrenme
      • Gezi-Tarih
      • Hayvan masalları
      • Keşif-Macera
    • Temalar
      • Aile
      • Arkadaşlık
      • Bilim-Teknoloji
      • Birey-Toplum
      • Farklılıklara saygı
      • Değerlerimiz
      • Doğa-Çevre
      • Duygular
      • Dünyamız ve Uzay
      • Güzel Sanatlar
      • Hak ve özgürlükler
      • İletişim becerileri
      • Kültür ve miras
      • Müzik-Tiyatro
      • Okuma kültürü
      • Oyun ve spor
      • Sağlık
      • Üretim-Tüketim
      • Yaratıcı düşünme
  • ՀԱՅԵՐԷՆ
  • Aktif Okuma
  • Çocuk ve Kitap
  • Kurumsal
    • Hakkımızda
    • Basından
    • Okul Ziyaretleri
    • Yayın Kataloğu
Login / Register
0 items / ₺0.00
Menu
Arden Yayınları Arden Yayınları
0 items / ₺0.00
-35%Sold out
Click to enlarge
Anasayfa > Kitaplarımız > Masallarla Dolu Bir Yıl

Masallarla Dolu Bir Yıl

₺175.00 Orijinal fiyat: ₺175.00.₺113.75Şu andaki fiyat: ₺113.75.

Değişen mevsimlerin, kültürel geleneklerin, bayramların, şenlik ve festivallerin izinde, birbirinden güzel tam 52 masal, hikâye, mitolojik öykü ve efsane…

Yalnızca Hint, Çin, Alman, İngiliz masalları yok bu kitapta… Eskimolar’ın,  Kızılderililer’in, Avustralya Yerlileri’nin, Mayalar’ın, Budist’lerin, Karayipli’lerin de masalları var. Ve bu masallar, yıl boyunca dünyanın dört bir yanında kutlanan özel günlere eşlik ediyorlar.  Çin Yeni Yılı, Bahar Bayramı, Müzik Günü, Dostluk Günü, Hasat Bayramı, Cadılar Bayramı, Noel, Ramazan ve diğerlerine…

Masallarla Dolu Bir Yıl’ı çocuklar tek başına okuyabileceği gibi daha erken yaşlarda, ebeveynler tarafından okunup yorumlanması da mümkün.

Stokta yok

549 TL VE ÜZERİ ÜCRETSİZ KARGO!
Share
Facebook Twitter Email linkedin WhatsApp WhatsApp Telegram
  • Kitap Bilgileri
  • Temalar ve Kazanımlar
  • Ek bilgi
Kitap Bilgileri
KİTABIN ÖZETİ
Kitap, farklı ülkelerin ve kültürlerin izlerini taşıyan toplam 52 masaldan oluşuyor. Tüm masallar yıl boyunca dünyanın dört bir yanında kutlanan özel günlere paralel olarak anlatılmış. Bu özel günler arasında Çin Yeni Yılı, Divali, Bahar Bayramı, Müzik Günü, Dostluk Günü, Hasat Bayramı, Cadılar Bayramı, Noel, Ramazan da var.
İşte birkaç örnek… “Mavi Palto”da Davut’un terzi olan dedesinin ona bir palto dikmesiyle başlayan serüven bu paltonun her yıl farklı bir şeye dönüşmesi ile devam eder. Mavi palto önce ceket sonra şapka olur, ardından düğmeye dönüşür. En sonunda da bir masal olur.“Çatlak Küp” masalında bir saka dostunun kusurunu nimete dönüştürür. Saka, suyu taşırken kullandığı çatlak küpü değiştirmek istemez, çünkü çatlaktan sızan sular sayesinde her gün kendiliğinden, yol boyunca çiçekleri sulamakta, onların güzelliğiyle mutlu olmaktadır.“Küçük Kırmızı Tavuk” masalında anaç bir tavuğun yolda bulduğu buğday tohumlarını yetiştirip civcivleri için ekmeğe dönüştürme sürecini anlatır. Bu süreçte hiç payı olmayan komşuları, domuz, kedi ve ördek yalnızca sonuçtan faydalanmak isterler, ama elleri boş kalır.“Raca ve Pirinç” adlı masalda, sarayında halkının durumdan habersiz bolluk içinde yaşayan Raca, yaşlı bir adam sayesinde gerçeklerin farkına varır, adil ve merhametli bir yönetici olma yolunda adım atar. Yaşlı adam eğlenmesi için Raca’ya satranç öğretirken bir akıl oyunuyla kraliyet ambarlarındaki tüm pirinçleri kazanır ve Raca’ya unutamayacağı bir ders verir.“Atri’nin Çanı” masalında ise bu kez adil bir kral söz konusudur. Kral, Atri kentinde bir çan kulesi yaptırır. Şehirde her kim haksızlığa uğrarsa bu çanı çalacak, yetkililer koşarak gelip onun sorununa çare bulacaktır. Bu sistem öyle iyi işler ki, herkes birbirine daha fazla saygı göstermeye başlar, zamanla çan çalınmaz hale gelir. Gelgelelim bir gün çanın ipini bir at çeker, çan yeniden çalmaya başlar…
Kitap Künyesi
Yazan: Angela McAllister

Resimleyen: Christopher Corr

Çeviren: Ayşen Gür

Türü: Dünya Masalları

Yaş Grubu:  6 +

Boyutları: 128 sayfa, 24 x 27 cm

İlk Basım: İstanbul 2018

ISBN: 978-605-68931-4-8

masallarladolubiryilalistirmalari(5yas)
5 YAŞ

Masallarla Dolu Bir Yıl adlı kitabı okuduktan sonra, kitaptan yola çıkarak bu alıştırmaları yapabilirsiniz.

Alıştırma PDF'i İndir
masallarladolubiryilalistirmalari(5yas)
5 YAŞ

Masallarla Dolu Bir Yıl adlı kitabı okuduktan sonra, kitaptan yola çıkarak bu alıştırmaları yapabilirsiniz.

Alıştırma PDF'i İndir
Masallarla-dolubiryil-Alistirmalari-8-yas
8 YAŞ

Masallarla Dolu Bir Yıl adlı kitabı okuduktan sonra, kitaptan yola çıkarak bu alıştırmaları yapabilirsiniz.

Alıştırma PDF'i İndir
Masallarla-dolubiryil-Alistirmalari-8-yas
8 YAŞ

Masallarla Dolu Bir Yıl adlı kitabı okuduktan sonra, kitaptan yola çıkarak bu alıştırmaları yapabilirsiniz.

Alıştırma PDF'i İndir

Bunları da sevebilirsiniz

-50%
Quick view
Close

Apti’nin Beni

₺95.00 Orijinal fiyat: ₺95.00.₺47.50Şu andaki fiyat: ₺47.50.
Sepete Ekle
-50%
Quick view
Close

Aslan Yürekli Nazar

₺85.00 Orijinal fiyat: ₺85.00.₺42.50Şu andaki fiyat: ₺42.50.
Sepete Ekle
-50%
Quick view
Close

Bir Damla Bal

₺85.00 Orijinal fiyat: ₺85.00.₺42.50Şu andaki fiyat: ₺42.50.
Sepete Ekle
Temalar ve Kazanımlar

Temalar ve Kazanımlar

MASALLARLA DOLU BİR YIL

Öğretim Programıyla İlişkilendirilebilecek Ana Temalar:

Erdemler, millî kültürümüz, birey ve toplum, iletişim, hak ve özgürlükler, duygular, doğa ve evren, vatandaşlık, çocuk dünyası.

Öğretim Programıyla İlişkilendirilebilecek Alt Temalar:

Ahlak, alçak gönüllülük, azim, cömertlik, dayanışma, dostluk, dürüstlük, güven, iyilikseverlik, kardeşlik, merhamet, paylaşma, sabır, sadakat, saygı, sevgi, vefa, vicdanlı olmak, yardımlaşma, aile, insan ilişkileri, kültürel miras, mekânlar, adalet, barış, bireysel farklılıklar, dayanışma, devlet, eşitlik, hayat becerileri, kardeşlik, komşuluk ilişkileri, toplumsal kurallar, vatandaşlık, aile iletişimi, diğer canlılarla iletişim, iletişim becerileri, insanlarla iletişim, bireysel haklar, çocuk hakları, demokrasi, eşitlik, hakkını savunma, insan hakları, merhamet, temel hak ve özgürlükler, heyecan, kaygı, korku, mutluluk, özlem, sevgi, üzüntü, veda, yalnızlık, bitkiler, canlılar, çevre, doğa, hayvanlar, iklim, mevsimler, adalet, alın teri, çalışma, emek, eşitlik, göç, özgürlük, paylaşma, sorumluluk, üretme,  çocuk kültürü, hayal, keşif, merak.

KAZANIMLAR

2.SINIF

T.2.3. OKUMA

Akıcı Okuma

T.2.3.1. Okuma materyallerindeki temel bölümleri tanır.

Okuma materyallerindeki içindekiler ve sözlük bölümleri tanıtılarak işlevlerine değinilir.

T.2.3.2. Noktalama işaretlerine dikkat ederek okur.

T.2.3.3. Vurgu, tonlama ve telaffuza dikkat ederek okur.

T.2.3.5. Farklı yazı karakterleri ile yazılmış yazıları okur.

T.2.3.6. Okuma stratejilerini uygular.

Öğrencilerin sesli ve sessiz okuma yapmaları sağlanır.

Söz Varlığı

T.2.3.7. Görselden/görsellerden hareketle bilmediği kelimeleri ve anlamlarını tahmin eder.

  1. a) Resimli sözlük, sözlük, kelime haritası, kelime kartları ve benzer araçlardan yararlanılır.
  2. b) Öğrencilerin yeni öğrendikleri kelime ve kelime gruplarından sözlük oluşturmaları sağlanır.

T.2.3.8. Kelimelerin zıt anlamlılarını tahmin eder.

T.2.3.9. Kelimelerin eş anlamlılarını tahmin eder.

Anlama

T.2.3.10. Görsellerle ilgili soruları cevaplar.

T.2.3.11. Görsellerden hareketle okuyacağı metnin konusunu tahmin eder.

2.3.12. Okuduklarını ana hatlarıyla anlatır.

Olayların oluş sırasına göre anlatılmasına dikkat edilir.

T.2.3.13. Okuduğu metnin konusunu belirler.

T.2.3.14. Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar.

T.2.3.15. Okuduğu metnin içeriğine uygun başlık/başlıklar belirler.

T.2.3.16. Metin türlerini tanır.

Örneklerle desteklenerek düzyazı ve şiir hakkında kısa bilgi verilir.

T.2.3.17. Okuduğu metindeki hikâye unsurlarını belirler.

Metnin şahıs ve varlık kadrosu unsurlarına değinilir.

T.2.3.18. Yazılı yönergeleri kavrar.

Görsellerle desteklenerek kısa ve basit yemek tarifleri ile çocuk oyunları yönergelerinden faydalanılır.

3.SINIF

T.3.3. OKUMA

Akıcı Okuma

T.3.3.1. Okuma materyallerindeki temel bölümleri tanır.

Okuma materyallerindeki içindekiler, sözlük ve kaynakça bölümleri tanıtılarak kısaca işlevlerine değinilir.

T.3.3.2. Noktalama işaretlerine dikkat ederek okur.

T.3.3.3. Vurgu, tonlama ve telaffuza dikkat ederek okur.

T.3.3.5. Farklı yazı karakterleri ile yazılmış yazıları okur.

T.3.3.6. Okuma stratejilerini uygular.

Öğrencilerin sesli, sessiz ve tahmin ederek okuma yapmaları sağlanır.

Söz Varlığı

T.3.3.7. Görselden/görsellerden hareketle bilmediği kelimelerin anlamlarını tahmin eder.

  1. a) Resimli sözlük, kavram haritası, sözlük, deyimler ve atasözleri sözlüğü ve benzer araçlardan yararlanılır.
  2. b) Öğrencilerin yeni öğrendikleri kelime ve kelime gruplarından sözlük oluşturmaları sağlanır.

T.3.3.8. Kelimelerin zıt anlamlılarını bulur.

T.3.3.9. Kelimelerin eş anlamlılarını bulur.

T.3.3.10. Eş sesli kelimelerin anlamlarını ayırt eder.

Anlama

T.3.3.11. Görsellerle ilgili soruları cevaplar.

T.3.3.12. Görsellerden hareketle okuyacağı metnin konusunu tahmin eder.

T.3.3.13. Okuduklarını ana hatlarıyla anlatır.

Olayların oluş sırasına göre anlatılması sağlanır.

T.3.3.14. Okuduğu metnin konusunu belirler.

T.3.3.15. Metnin ana fikri/ana duygusunu belirler.

T.3.3.16. Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar.

T.3.3.17. Metinle ilgili sorular sorar.

T.3.3.18. Okuduğu metindeki hikâye unsurlarını belirler.

Metnin olay örgüsü, mekân, şahıs ve varlık kadrosu unsurlarına değinilir.

T.3.3.19. Okuduğu metnin içeriğine uygun başlık/başlıklar belirler.

T.3.3.20. Metin türlerini ayırt eder.

Hikâye edici, bilgilendirici metin ve şiir hakkında örneklerden yararlanılarak genel kısa bilgiler verilir.

T.3.3.21. Metinleri oluşturan ögeleri tanır.

  1. a) Başlık ve paragraf hakkında kısa bilgi verilir.
  2. b) Kıta ve dize hakkında kısa bilgi verilir.

T.3.3.22. Kısa ve basit dijital metinlerdeki mesajı kavrar.

Elektronik posta ve sosyal medya içeriklerine (davet, teşekkür mesajları vb.) yer verilir.

T.3.3.23. Metindeki gerçek ve hayalî ögeleri ayırt eder.

T.3.3.24. Okudukları ile ilgili çıkarımlar yapar.

  1. a) Metindeki problem durumlarının tespit edilmesi ve bunlara farklı çözüm yolları bulunması sağlanır.
  2. b) Metindeki durumlarla kendi yaşantıları arasında ilişki kurmaları teşvik edilir.

T.3.3.25. Görsellerle okuduğu metnin içeriğini ilişkilendirir.

Görsel ve konu arasındaki ilişki vurgulanır.

T.3.3.26. Şekil, sembol ve işaretlerin anlamlarını kavrar.

Bilişim teknolojileri (bilgisayar, tablet) ve iletişim araçlarında kullanılan şekil ve semboller üzerinde durulur.

T.3.3.27. Yazılı yönergeleri kavrar.

Harita, ilan, afiş, ürün etiketi, kullanım kılavuzu gibi materyallerden faydalanılır.

T.3.3.28. Tablo ve grafiklerde yer alan bilgilere ilişkin soruları cevaplar.

4.SINIF

T.4.3. OKUMA

Akıcı Okuma

T.4.3.1. Noktalama işaretlerine dikkat ederek sesli ve sessiz okur.

T.4.3.2. Vurgu, tonlama ve telaffuza dikkat ederek okur.

T.4.3.4. Metinleri türün özelliklerine uygun biçimde okur.

Hikâye edici ve bilgilendirici metinler ile şiir okutulur.

T.4.3.5. Farklı yazı karakterleri ile yazılmış yazıları okur.

T.4.3.6 Okuma stratejilerini uygular.

Öğrencilerin sesli, sessiz, tahmin ederek ve soru sorarak okuma yapmaları sağlanır.

Söz Varlığı

T.4.3.7. Kelimelerin zıt anlamlılarını bulur.

T.4.3.8. Kelimelerin eş anlamlılarını bulur.

T.4.3.9. Eş sesli kelimelerin anlamlarını ayırt eder.

T.4.3.10. Okuduğu metindeki gerçek, mecaz ve terim anlamlı sözcükleri belirler.

T.4.3.11. Deyim ve atasözlerinin metnin anlamına katkısını kavrar.

T.4.3.12. Bağlamdan yararlanarak bilmediği kelime ve kelime gruplarının anlamını tahmin eder.

  1. a) Öğrencilerin tahmin ettikleri kelime ve kelime gruplarının anlamlarını sözlüklerden kontrol etmeleri sağlanır.
  2. b) Öğrencilerin yeni öğrendikleri kelime ve kelime gruplarından sözlük oluşturmaları sağlanır.

Anlama

T.4.3.13. Görsellerle ilgili soruları cevaplar.

T.4.3.14. Görsellerden ve başlıktan hareketle okuyacağı metnin konusunu tahmin eder.

T.4.3.15. Okuduklarını ana hatlarıyla anlatır.

Olayların oluş sırasına göre anlatılmasına dikkat edilir.

T.4.3.16. Okuduğu metnin konusunu belirler.

T.4.3.17. Metnin ana fikri/ana duygusunu belirler.

T.4.3.18. Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar.

T.4.3.19. Metinle ilgili sorular sorar.

T.4.3.20. Okuduğu metinlerdeki hikâye unsurlarını belirler.

Metnin konusu, olay örgüsü, mekân, zaman şahıs ve varlık kadrosu unsurlarına değinilir.

T.4.3.21. Okuduğu metnin içeriğine uygun başlık belirler.

T.4.3.22. Şekil, sembol ve işaretlerin anlamlarını kavrar.

Haritalar, medya işaretleri ve sembolleri üzerinde durulur.

T.4.3.23. Metin türlerini ayırt eder.

Hikâye edici, bilgilendirici metinler ve şiir türünden örneklere yer verilerek genel, kısa bilgilendirme yapılır.

T.4.3.24. Hikâye edici ve bilgilendirici metinleri oluşturan ögeleri tanır.

Giriş, gelişme ve sonuç/serim, düğüm ve çözüm bölümleri hakkında kısa bilgi verilir.

T.4.3.26. Metindeki gerçek ve hayalî ögeleri ayırt eder.

4.3.27. Okuduğu metindeki kahramanların özelliklerini karşılaştırır.

Kahramanların fiziksel ve kişilik özelliklerinin karşılaştırılması sağlanır.

T.4.3.28. Okudukları ile ilgili çıkarımlar yapar.

  1. a) Neden-sonuç, karşılaştırma, benzetme, örneklendirme gibi çıkarımlar yapılması sağlanır.
  2. b) Öğrenciler metinde işaret edilen problem durumlarını tespit etmeleri ve bunlara farklı çözüm yolları bulmaları için teşvik edilir.
  3. c) Yazarın olaylara bakış açısını belirlemesi sağlanır.

T.4.3.29. Görsellerle okuduğu metnin içeriğini ilişkilendirir.

Görsellerin metinde aktarılan anlama nasıl katkı sağladığını (duygu oluşturma, kahramanların veya yerlerin özelliklerini vurgulama vb.) açıklaması ve yorumlaması sağlanır.

T.4.3.30. Metindeki renkli, altı çizili, koyu ifadelerin önemli noktaları vurguladığını kavrar.

T.4.3.31. Metinler arasında karşılaştırma yapar.

Metinlerin konuları ve karakterleri açısından karşılaştırılması sağlanır.

T.4.3.32. Kısa ve basit dijital metinlerdeki mesajı kavrar.

Elektronik posta ve sosyal medya içeriklerine (tebrik, ilan ve duyuru mesajları vb.) yer verilir.

4.3.33. Medya metinlerini değerlendirir.

Farklı türdeki medya metinlerinin (reklam amaçlı el ilanları, web siteleri, seyahat broşürleri, el kitapları, bloglar vb.) amacı ve hedef kitlesi hakkında görüş bildirilmesi sağlanır.

T.4.3.34. Grafik, tablo ve çizelgelerle ilgili soruları cevaplar.

T.4.3.35. Bilgi kaynaklarını etkili bir şekilde kullanır.

Bilgiye erişmek için basılı ve dijital içeriklerdeki içindekiler ve sözlük bölümünden nasıl yararlanılacağına ilişkin bilgi verilir.

T.4.3.36. Bilgi kaynaklarının güvenilirliğini sorgular.

Yazılı kaynakların (dergi, kitap, broşür, gazete vb.) incelenmesi ve değerlendirilmesi sağlanır.

T.4.3.37. Okuduğu metindeki olaylara ilişkin düşüncelerini ifade eder.

Ek bilgi
Yaş Grubu

5-7 Yaş, 7-9 Yaş, Çocuk Büyükler

Tür

Dünya Kültürleri, Dünya Masalları, Efsaneler, Gezi-Tarih, Hayvan Masalları, Keşif-Macera

Tema

Aile, Arkadaşlık, Birey-toplum, Değerlerimiz, Doğa ve Çevre, Duygular, Farklılıklara Saygı, Güzel sanatlar, Hak ve özgürlükler, İletişim Becerileri, Kültür ve Miras, Sağlık, Üretim-Tüketim, Yaratıcı düşünme

BÜLTENİMİZE ÜYE OLUN

Yeni kitaplardan ve ayın fırsatlarından haberdar olmak için bültenimize üye olun.

Arden Yayınları'nın mail göndermesine izin veriyorum.

Adres: Gümüşsuyu, İnönü Cad. 53 Işık Apt. Kat 3 Daire 6 34437 Beyoğlu
Telefon:+90 (212) 292 71 35
E-Posta: [email protected]
Hızlı Bağlantılar
  • Gizlilik ve Güvenlik
  • İptal ve İade Şartları
  • Kişisel Veriler Politikası
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
Güvenli Alışveriş

Sosyal Medyada Takip Et!
Facebook Twitter Instagram
Arden Yayınları 2025 Tüm hakları Saklıdır. Created By Kitchenew Media

Shopping cart

close
close
Start typing to see products you are looking for.
  • Anasayfa
  • Kitaplarımız
    • Tümü
    • Yaş Grupları
      • 3-5 Yaş
      • 5-7 Yaş
      • 7-9 Yaş
      • 10+ Yaş
      • Çocuk büyükler
    • Türler
      • Anadolu masalları
      • Biyografi
      • Çocuk büyükler
      • Çocuklara şiirler
      • Dünya klasikleri
      • Dünya kültürleri
      • Dünya masalları
      • Efsaneler
      • Etkinlik kitapları
      • Evde öğrenme
      • Gezi-Tarih
      • Hayvan masalları
      • Keşif-Macera
    • Temalar
      • Aile
      • Arkadaşlık
      • Bilim-Teknoloji
      • Birey-Toplum
      • Farklılıklara saygı
      • Değerlerimiz
      • Doğa-Çevre
      • Duygular
      • Dünyamız ve Uzay
      • Güzel Sanatlar
      • Hak ve özgürlükler
      • İletişim becerileri
      • Kültür ve miras
      • Müzik-Tiyatro
      • Okuma kültürü
      • Oyun ve spor
      • Sağlık
      • Üretim-Tüketim
      • Yaratıcı düşünme
  • ՀԱՅԵՐԷՆ
  • Aktif Okuma
  • Çocuk ve Kitap
  • Kurumsal
    • Hakkımızda
    • Basından
    • Okul Ziyaretleri
    • Yayın Kataloğu
  • Login / Register

Sign in

close

Lost your password?
No account yet? Create an Account
Scroll To Top
Facebook Twitter Instagram

Masallarla Dolu Bir Yıl

₺175.00 Orijinal fiyat: ₺175.00.₺113.75Şu andaki fiyat: ₺113.75.

Stokta yok