549 TL VE ÜZERİ KARGO ÜCRETSİZ!

549 TL VE ÜZERİ KARGO ÜCRETSİZ!

Arden Yayınları Arden Yayınları
  • Anasayfa
  • Kitaplarımız
      • Tümünü gör
    • Yaş Grupları
      • 3-5 Yaş
      • 5-7 Yaş
      • 7-9 Yaş
      • 10+ Yaş
      • Çocuk büyükler
    • Türler
      • Anadolu masalları
      • Biyografi
      • Çocuk büyükler
      • Çocuklara şiirler
      • Dünya klasikleri
      • Dünya kültürleri
      • Dünya masalları
      • Efsaneler
      • Etkinlik kitapları
      • Evde öğrenme
      • Gezi-Tarih
      • Hayvan masalları
      • Keşif-Macera
    • Temalar
      • Aile
      • Arkadaşlık
      • Bilim-Teknoloji
      • Birey-Toplum
      • Farklılıklara saygı
      • Değerlerimiz
      • Doğa-Çevre
      • Duygular
      • Dünyamız ve Uzay
      • Güzel Sanatlar
      • Hak ve özgürlükler
      • İletişim becerileri
      • Kültür ve miras
      • Müzik-Tiyatro
      • Okuma kültürü
      • Oyun ve spor
      • Sağlık
      • Üretim-Tüketim
      • Yaratıcı düşünme
  • ՀԱՅԵՐԷՆ
  • Aktif Okuma
  • Çocuk ve Kitap
  • Kurumsal
    • Hakkımızda
    • Basından
    • Okul Ziyaretleri
    • Yayın Kataloğu
Login / Register
0 items / ₺0.00
Menu
Arden Yayınları Arden Yayınları
0 items / ₺0.00
-35%
Click to enlarge
Anasayfa > Kitaplarımız > Sadako’nun Turnaları

Sadako’nun Turnaları

₺95.00 Orijinal fiyat: ₺95.00.₺61.75Şu andaki fiyat: ₺61.75.

O koskoca kara bulut çöktüğünde Sadako çok küçüktü. Çimlerin üzerinde, cırcır böceklerini kovalıyordu neşe içinde… Yıllar sonra hastalandı, ama hiç korkmadı. Bir Japon efsanesinden öğrenmişti; kağıt katlayarak bin tane turna kuşu yaparsa dileği gerçekleşecekti. Sağlığına yeniden kavuşmak umuduyla, Sadako durmaksızın turna kuşları yapmaya başladı…

Küçük bir Japon kızının gerçek öyküsü… Ölüm, yas, sabır ve umut üzerine, şaşırtıcı incelikte…

549 TL VE ÜZERİ ÜCRETSİZ KARGO!
Share
Facebook Twitter Email linkedin WhatsApp WhatsApp Telegram
  • Kitap Bilgileri
  • Temalar ve Kazanımlar
  • Ek bilgi
Kitap Bilgileri
KİTABIN ÖZETİ
Sadako Sakaki küçük, narin bir kız çocuğudur. Arkadaşlarıyla neşeli oyunlar oynarken günün birinde şehrin üstünü kara bulutlar örter ve o günden sonra her şey değişir. Sadako hastalanır. Ancak bir Japon efsanesi ona umut verir; kağıttan 1000 turna kuşu yaptığında dileğinin gerçek olacağına inanır. En büyük dileği ise iyileşmektir.

Sadako 500. turna kuşunu yatağının üzerine asar.

Arkadaşı onu hiç yalnız bırakmaz, sevdiği öyküleri anlatır, iyileşince neler yapacaklarından bahseder. Ancak Sadako iyileşemez. Kağıttan 1000 turna kuşuyla beraber bu dünyadan uçup gider.

Sadako’nun arkadaşı onun hikâyesini tüm dünyaya anlatır. Bugün Japonya’da Hiroşima Barış Parkı içinde, ellerinin arasında bir turna kuşu tutan Sadako’nun heykeli yer almaktadır.

Sadakonun-Turnalari-Okuma-Alistirmalari-1

Sadako’nun Turnaları adlı kitabı okuduktan sonra, kitaptan yola çıkarak bu alıştırmaları yapabilirsiniz.

Alıştırma PDF'i İndir
Sadakonun-Turnalari-Okuma-Alistirmalari-1

Sadako’nun Turnaları  adlı kitabı okuduktan sonra, kitaptan yola çıkarak bu alıştırmaları yapabilirsiniz.

Alıştırma PDF'i İndir
Kitap Künyesi
Yazan ve Resimleyen: Judith Loske

Çeviren: Osman Tunaman

Türü: Dünya masalları

Yaş Grubu: 6 +

Boyutları: 48 sayfa, 21 x 30 cm

İlk Basım: İstanbul 2021

ISBN: 978-605-06314-9-4

Bunları da sevebilirsiniz

-50%
Quick view
Close

Apti’nin Beni

₺95.00 Orijinal fiyat: ₺95.00.₺47.50Şu andaki fiyat: ₺47.50.
Sepete Ekle
-50%
Quick view
Close

Aslan Yürekli Nazar

₺85.00 Orijinal fiyat: ₺85.00.₺42.50Şu andaki fiyat: ₺42.50.
Sepete Ekle
-35%
Quick view
Close

Benim Adım Mülteci Değil

₺95.00 Orijinal fiyat: ₺95.00.₺61.75Şu andaki fiyat: ₺61.75.
Sepete Ekle
Temalar ve Kazanımlar

Temalar ve Kazanımlar

SADAKO’NUN TURNALARI

Öğretim Programıyla İlişkilendirilebilecek Ana Temalar:

Erdemler, birey ve toplum, iletişim, hak ve özgürlükler, kişisel gelişim, zaman ve mekân, duygular, doğa ve evren.

Öğretim Programıyla İlişkilendirilebilecek Alt Temalar:

Ahlak, azim, dayanışma, dostluk, güven, iyilikseverlik, kardeşlik, merhamet, paylaşma, saygı, sevgi, vefa, vicdanlı olmak, aile, insan ilişkileri, dayanışma, hayat becerileri, kardeşlik, aile iletişimi, diğer canlılarla iletişim, iletişim becerileri, insanlarla iletişim, bireysel haklar,  çocuk hakları, demokrasi, merhamet, temel hak ve özgürlükler, heyecan, kaygı, korku, özlem, sevgi, üzüntü, veda, yalnızlık, bitkiler, canlılar, çevre, doğa, adalet, üretme, çocuk kültürü, hayal, keşif, merak.

KAZANIMLAR

BİLİŞSEL GELİŞİM

K1 Nesne/durum/olaya dikkatini verir.

G1 Dikkat edilmesi gereken nesne/durum/olaya odaklanır.

G2 Dikkatini çeken nesne/durum/olaya yönelik sorular sorar.

G3 Dikkatini çeken nesne/durum/olayı ayrıntılarıyla açıklar.

K2 Nesne/durum/olayla ilgili tahminde bulunur.

G1 Nesne/durum/olayın ipuçlarını söyler.

G2 İpuçlarını birleştirerek tahminini söyler.

G3 Gerçek durumu inceler.

G4 Tahmini ile gerçek durumu karşılaştırır.

K3 Algıladıklarını hatırlar.

G1 Nesne/durum/olayı bir süre sonra yeniden söyler.

G2 Hatırladıklarını yeni durumlarda kullanır.

K10 Mekânda konumla ilgili yönergeleri uygular.

G1 Nesnenin mekândaki konumunu söyler.

K13 Günlük yaşamda kullanılan sembolleri tanır.

G1 Verilen açıklamaya uygun sembolü gösterir.

G2 Gösterilen sembolün anlamını söyler.

K17 Neden-sonuç ilişkisi kurar.

G1 Bir olayın olası nedenlerini söyler.

G2 Bir olayın olası sonuçlarını söyler.

K18 Zamanla ilgili kavramları açıklar.

G1 Olayları oluş zamanına göre sıralar.

G2 Zaman ile ilgili kavramları anlamına uygun şekilde açıklar.

G3 Zaman bildiren araçların işlevlerini açıklar.

K19 Problem durumlarına çözüm üretir.

G1 Problemi söyler.

G2 Probleme çeşitli çözüm yolları önerir.

G3 Çözüm yollarından birini seçer.

G4 Seçtiği çözüm yolunun gerekçesini söyler.

G5 Seçtiği çözüm yolunu dener.

G6 Çözüme ulaşamadığı zaman yeni bir çözüm yolu seçer.

G7 Probleme yaratıcı çözüm yolları önerir.

DİL GELİŞİMİ 

K6 Sözcük dağarcığını geliştirir.

G1 Dinlediklerinde beni olan sözcükleri fark eder ve sözcüklerin anlamlarını sorar.

G2 Sözcükleri hatırlar ve sözcüklerin anlamını söyler.

G3 Yeni öğrendiği sözcükleri anlamlarına uygun olarak kullanır.

K10 Görsel materyalleri okur.

G1 Görsel materyalleri inceler.

G2 Görsel materyalleri açıklar.

G3 Görsel materyallerle ilgili sorular sorar.

G4 Görsel materyallerle ilgili sorulara cevap verir.

G5 Görsel materyalleri kullanacak olay, öykü gibi kompozisyonlar oluşturur.

SOSYAL- DUYGUSAL GELİŞİM

K4 Bir olay ya da durumla ilgili olarak başkalarının duygularını açıklar.

G1 Başkalarının duygularını söyler.

G2 Başkalarının duygularının nedenlerini söyler.

G3 Başkalarının duygularının sonuçlarını söyler.

K5 Bir olay ya da durumla ilgili olumsuz duygularını uygun yollarla gösterir.

G1 Olumsuz duygularını olumlu sözel ifadeler kullanarak açıklar.

G2 Olumsuz duygularını olumlu davranışlarla gösterir.

 1.Sınıf

T.1.3. OKUMA

Okumaya Hazırlık

T.1.3.1. Okuma materyalindeki temel bölümleri tanır.

Kitabın ön kapak, arka kapak ve içeriği hakkında kısaca bilgi verilir.

T.1.3.2. Harfi tanır ve seslendirir.

T.1.3.3. Hece ve kelimeleri okur.a

T.1.3.4. Basit ve kısa cümleleri okur.

T.1.3.5. Kısa metinleri okur.

Akıcı Okuma

T.1.3.6. Noktalama işaretlerine dikkat ederek okur.

T.1.3.7. Vurgu, tonlama ve telaffuza dikkat ederek okur.

T.1.3.8. Şiir okur.

Kısa şiirleri ve İstiklâl Marşı’nın ilk iki kıtasını okumaları sağlanır.

T.1.3.9. Görsellerden hareketle kelimeleri ve anlamlarını tahmin eder.

Kelime haritası, kelime kartları ve benzer araçlardan yararlanılır.

T.1.3.10. Farklı yazı karakterleri ile yazılmış yazıları okur.

T.1.3.11. Kelimelerin zıt anlamlılarını tahmin eder.

T.1.3.12. Okuma stratejilerini uygular.

Öğrencilerin sesli ve sessiz okuma yapmaları sağlanır.

Anlama

T.1.3.13. Görsellerle ilgili soruları cevaplar.

T.1.3.14. Görsellerden hareketle okuyacağı metnin içeriğini tahmin eder.

T.1.3.15. Metinle ilgili soruları cevaplar.

T.1.3.16. Okuduklarını ana hatlarıyla anlatır.

T.1.3.17. Metnin konusunu belirler.

T.1.3.18. Metnin içeriğine uygun başlık/başlıklar belirler.

T.1.3.19. Şekil, sembol ve işaretlerin anlamlarını kavrar.

T.1.4. YAZMA

T.1.4.1. Boyama ve çizgi çalışmaları yapar.

Yazma materyalleri hakkında kısa bilgi verilerek uygun biçimde kullanılması sağlanır.

T.1.4.2. Harfleri tekniğine uygun yazar.

T.1.4.3. Hece ve kelimeler yazar.

T.1.4.4. Rakamları tekniğine uygun yazar.

T.1.4.5. Anlamlı ve kurallı cümleler yazar.

T.1.4.6. Görsellerle ilgili kelime ve cümleler yazar.

T.1.4.7. Harfler, kelimeler ve cümleler arasında uygun boşluklar bırakır.

T.1.4.8. Büyük harfleri ve noktalama işaretlerini uygun şekilde kullanır.

  1. a) Büyük harflerin cümleye başlarken, özel isimleri ve başlıkları yazarken kullanıldığı, örneklerle vurgulanır.
  2. b) Nokta, soru işareti, ünlem işareti, kısa çizgi ve kesme işaretlerinin yaygın kullanılan işlevleri üzerinde durulur.

T.1.4.9. Yazılarını görsel unsurlarla destekler.

T.1.4.10. Yazdıklarını gözden geçirir.

Öğrencilerin yazdıklarını harf hatası, harf ve hece eksikliği, yazım ve noktalama kuralları açısından gözden geçirmeleri ve düzenlemeleri sağlanır.

T.1.4.11. Yazdıklarını paylaşır.

Öğrenciler yazdıklarını sınıf içinde okumaları, okul veya sınıf panosunda sergilemeleri için teşvik edilir.

Öğrencilere yazdıklarını sınıf içinde okumaları konusunda ısrar edilmemelidir.

T.1.4.12. Yazma çalışmaları yapar.

  1. a) Dikte, bakarak ve serbest yazma çalışmaları yaptırılır.
  2. b) Yazma düzenine, sayfanın tamamının kullanılmasına ve temizliğine dikkat edilmesi gerektiği vurgulanır.

T.1.4.13. Yazma stratejilerini uygular.

2.Sınıf

Okuma T.2.3.1. Okuma materyallerindeki temel bölümleri tanır. Okuma materyallerindeki içindekiler ve sözlük bölümleri tanıtılarak işlevlerine değinilir.

Okuma T.2.3.2. Noktalama işaretlerine dikkat ederek okur.

Okuma T.2.3.3. Vurgu, tonlama ve telaffuza dikkat ederek okur.

Okuma T.2.3.5. Farklı yazı karakterleri ile yazılmış yazıları okur.

Okuma T.2.3.6. Okuma stratejilerini uygular. Öğrencilerin sesli ve sessiz okuma yapmaları sağlanır.

Söz Varlığı T.2.3.7. Görselden/görsellerden hareketle bilmediği kelimeleri ve anlamlarını tahmin eder.

  1. a) Resimli sözlük, sözlük, kelime haritası, kelime kartları ve benzer araçlardan yararlanılır.
  2. b) Öğrencilerin yeni öğrendikleri kelime ve kelime gruplarından sözlük oluşturmaları sağlanır.

Söz Varlığı T.2.3.8. Kelimelerin zıt anlamlılarını tahmin eder.

Söz Varlığı T.2.3.9. Kelimelerin eş anlamlılarını tahmin eder.

Anlama T.2.3.10. Görsellerle ilgili soruları cevaplar.

Anlama T.2.3.11. Görsellerden hareketle okuyacağı metnin konusunu tahmin eder.

Anlama 2.3.12. Okuduklarını ana hatlarıyla anlatır. Olayların oluş sırasına göre anlatılmasına dikkat edilir.

Anlama T.2.3.13. Okuduğu metnin konusunu belirler.

Anlama T.2.3.14. Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar.

Anlama T.2.3.15. Okuduğu metnin içeriğine uygun başlık/başlıklar belirler.

Anlama T.2.3.16. Metin türlerini tanır. Örneklerle desteklenerek düzyazı ve şiir hakkında kısa bilgi verilir.

Anlama T.2.3.17. Okuduğu metindeki hikâye unsurlarını belirler. Metnin şahıs ve varlık kadrosu unsurlarına değinilir.

Anlama T.2.3.18. Yazılı yönergeleri kavrar. Görsellerle desteklenerek kısa ve basit yemek tarifleri ile çocuk oyunları yönergelerinden faydalanılır.

Yazma T.2.4.1. Anlamlı ve kurallı cümleler yazar.

Yazma T.2.4.2. Şiir yazar.

Yazma T.2.4.3. Kısa metinler yazar.

Yazma T.2.4.4. Kısa yönergeler yazar. Öğrencilerin basit yemek tarifi ile çocuk oyunu yönergeleri yazmaları sağlanır.

Yazma T.2.4.5. Yazılarını görsel unsurlarla destekler.

Yazma T.2.4.6. Formları yönergelerine uygun doldurur. Kimlik bilgilerini (adı, soyadı, doğum yeri, doğum tarihi vb.) içeren formları doldurmaları sağlanır.

Yazma T.2.4.7. Yazdıklarının içeriğine uygun başlık belirler.

Yazma T.2.4.8. Büyük harf ve noktalama işaretlerini uygun yerlerde kullanır.

  1. a) Büyük harflerin adres yazımında, bayram isimleri (Cumhuriyet Bayramı, Kurban Bayramı vb.) ve tarihlerin (29 Mayıs 1453 vb.) yazımında kullanıldığı belirtilir.
  2. b) Nokta, virgül, ünlem, soru işareti, kısa çizgi, konuşma çizgisi ve kesme işaretlerinin yaygın kullanılan işlevleri üzerinde durulur.

Yazma T.2.4.9. Harfler, kelimeler ve cümleler arasında uygun boşluklar bırakır.

Yazma T.2.4.10. Yazdıklarını düzenler. Öğrencilerin yazdıklarını harf hatası, hece eksikliği ile yazım ve noktalama kuralları açısından gözden geçirmeleri ve düzenlemeleri sağlanır.

Yazma T.2.4.11. Yazdıklarını paylaşır. Öğrenciler yazdıklarını sınıf içinde okumaları, okul veya sınıf panosunda sergilemeleri için teşvik edilir. Öğrencilere yazdıklarını sınıf içinde okumaları konusunda ısrar edilmemelidir.

Yazma T.2.4.12. Yazma çalışmaları yapar.

  1. a) Dikte, bakarak ve serbest yazma çalışmaları yaptırılır.
  2. b) Yazma düzenine, sayfanın tamamının kullanılmasına ve temizliğine dikkat edilmesi gerektiği vurgulanır.

Yazma T.2.4.13. Soru ekini kuralına uygun yazar.

Yazma T.2.4.14. Yazma stratejilerini uygular.

3.Sınıf

Okuma T.3.3.1. Okuma materyallerindeki temel bölümleri tanır. Okuma materyallerindeki içindekiler, sözlük ve kaynakça bölümleri tanıtılarak kısaca işlevlerine değinilir.

Okuma T.3.3.2. Noktalama işaretlerine dikkat ederek okur.

Okuma T.3.3.3. Vurgu, tonlama ve telaffuza dikkat ederek okur.

Okuma T.3.3.5. Farklı yazı karakterleri ile yazılmış yazıları okur.

Okuma T.3.3.6. Okuma stratejilerini uygular. Öğrencilerin sesli, sessiz ve tahmin ederek okuma yapmaları sağlanır.

Söz Varlığı T.3.3.7. Görselden/görsellerden hareketle bilmediği kelimelerin anlamlarını tahmin eder.

  1. a) Resimli sözlük, kavram haritası, sözlük, deyimler ve atasözleri sözlüğü ve benzer araçlardan yararlanılır.
  2. b) Öğrencilerin yeni öğrendikleri kelime ve kelime gruplarından sözlük oluşturmaları sağlanır.

Söz Varlığı T.3.3.8. Kelimelerin zıt anlamlılarını bulur.

Söz Varlığı T.3.3.9. Kelimelerin eş anlamlılarını bulur.

Söz Varlığı T.3.3.10. Eş sesli kelimelerin anlamlarını ayırt eder.

Anlama T.3.3.11. Görsellerle ilgili soruları cevaplar.

Anlama T.3.3.12. Görsellerden hareketle okuyacağı metnin konusunu tahmin eder.

Anlama T.3.3.13. Okuduklarını ana hatlarıyla anlatır. Olayların oluş sırasına göre anlatılması sağlanır.

Anlama T.3.3.14. Okuduğu metnin konusunu belirler.

Anlama T.3.3.15. Metnin ana fikri/ana duygusunu belirler.

Anlama T.3.3.16. Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar.

Anlama T.3.3.17. Metinle ilgili sorular sorar.

Anlama T.3.3.18. Okuduğu metindeki hikâye unsurlarını belirler. Metnin olay örgüsü, mekân, şahıs ve varlık kadrosu unsurlarına değinilir.

Anlama T.3.3.19. Okuduğu metnin içeriğine uygun başlık/başlıklar belirler.

Anlama T.3.3.20. Metin türlerini ayırt eder. Hikâye edici, bilgilendirici metin ve şiir hakkında örneklerden yararlanılarak genel kısa bilgiler verilir.

Anlama T.3.3.21. Metinleri oluşturan ögeleri tanır.

  1. a) Başlık ve paragraf hakkında kısa bilgi verilir.
  2. b) Kıta ve dize hakkında kısa bilgi verilir.

Anlama T.3.3.22. Kısa ve basit dijital metinlerdeki mesajı kavrar.

Anlama T.3.3.23. Metindeki gerçek ve hayalî ögeleri ayırt eder.

Anlama T.3.3.24. Okudukları ile ilgili çıkarımlar yapar.

  1. a) Metindeki problem durumlarının tespit edilmesi ve bunlara farklı çözüm yolları bulunması sağlanır.
  2. b) Metindeki durumlarla kendi yaşantıları arasında ilişki kurmaları teşvik edilir.

Anlama T.3.3.25. Görsellerle okuduğu metnin içeriğini ilişkilendirir. Görsel ve konu arasındaki ilişki vurgulanır.

Anlama T.3.3.26. Şekil, sembol ve işaretlerin anlamlarını kavrar.

Anlama T.3.3.27. Yazılı yönergeleri kavrar. Harita, ilan, afiş, ürün etiketi, kullanım kılavuzu gibi materyallerden faydalanılır.

Anlama T.3.3.28. Tablo ve grafiklerde yer alan bilgilere ilişkin soruları cevaplar.

Yazma T.3.4.2. Kısa metinler yazar.

Yazma T.3.4.3. Hikâye edici metin yazar.

  1. a) Öğrenciler, yazılarında varlıkların niteliklerini bildiren kelimeleri kullanmaları için teşvik edilir.
  2. b) Olayların oluş sırasına göre yazılması gerektiği vurgulanır.
  3. c) Öğrenciler yazılarına duygu ve düşüncelerini aktarmaları için teşvik edilir.

Yazma T.3.4.4. Yazdıklarının içeriğine uygun başlık belirler.

Yazma T.3.4.5. Kısa yönergeler yazar. Öğrencilerin basit bir etkinlik ve çocuk oyunu yönergesi yazmaları sağlanır.

Yazma T.3.4.6. Formları yönergelerine uygun doldurur.

Yazma T.3.4.7. Büyük harfleri ve noktalama işaretlerini uygun yerlerde kullanır.

  1. a) Nokta, virgül, iki nokta, ünlem, tırnak işareti, soru işareti, kısa çizgi, konuşma çizgisi ve kesme işaretinin yaygın kullanılan işlevleri üzerinde durulur.
  2. b) Kurum adlarının baş harflerinde, dizelerin başında, yer adlarının yazımında büyük harf kullanımı üzerinde durulur.

Yazma T.3.4.8. Yazılarında eş sesli kelimeleri anlamlarına uygun kullanır.

Yazma T.3.4.9. Yazdıklarını zenginleştirmek için çizim ve görseller kullanır.

Yazma T.3.4.10. Görsellerdeki olayları ilişkilendirerek yazı yazar.

Yazma T.3.4.11. Yazdıklarını düzenler.

Yapılacak düzenleme çalışması sınıf düzeyine uygun yazım ve noktalama kuralları ile sınırlı tutulur.

Yazma T.3.4.12. Yazdıklarını paylaşır. Öğrenciler yazdıklarını sınıf içinde okumaları, okul veya sınıf panosunda sergilemeleri için teşvik edilir.

Yazma T.3.4.13. Harfleri yapısal özelliklerine uygun yazar.

Öğrencilerin yazılarında harfleri asli ve ilave unsurlarına dikkat ederek yazmaları sağlanır.

Yazma T.3.4.14. Harflerin yapısal özelliklerine uygun kelime ve cümleler yazar. Öğrencilerin yazılarında kelimeler arasında uygun boşlukları bırakarak özenli, okunaklı ve düzgün yazmaları sağlanır.

Yazma T.3.4.15. Harflerin yapısal özelliklerine uygun kısa metinler yazar. Serbest veya bakarak kısa metinler yazmaları sağlanır.

Yazma T.3.4.16. Yazdıklarında yabancı dillerden alınmış, dilimize henüz yerleşmemiş kelimelerin Türkçelerini kullanır.

Yazma T.3.4.17. Yazma stratejilerini uygular.

Ek bilgi
Yaş Grubu

5-7 Yaş, 7-9 Yaş, 10+ Yaş, Çocuk Büyükler

Tür

Çocuk Büyükler, Dünya Klasikleri, Dünya Kültürleri, Dünya Masalları, Efsaneler

Tema

Arkadaşlık, Birey-toplum, Doğa ve Çevre, Duygular, Güzel sanatlar, Hak ve özgürlükler, İletişim Becerileri, Kültür ve Miras, Yaratıcı düşünme

BÜLTENİMİZE ÜYE OLUN

Yeni kitaplardan ve ayın fırsatlarından haberdar olmak için bültenimize üye olun.

Arden Yayınları'nın mail göndermesine izin veriyorum.

Adres: Gümüşsuyu, İnönü Cad. 53 Işık Apt. Kat 3 Daire 6 34437 Beyoğlu
Telefon:+90 (212) 292 71 35
E-Posta: [email protected]
Hızlı Bağlantılar
  • Gizlilik ve Güvenlik
  • İptal ve İade Şartları
  • Kişisel Veriler Politikası
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
Güvenli Alışveriş

Sosyal Medyada Takip Et!
Facebook Twitter Instagram
Arden Yayınları 2025 Tüm hakları Saklıdır. Created By Kitchenew Media

Shopping cart

close
close
Start typing to see products you are looking for.
  • Anasayfa
  • Kitaplarımız
    • Tümü
    • Yaş Grupları
      • 3-5 Yaş
      • 5-7 Yaş
      • 7-9 Yaş
      • 10+ Yaş
      • Çocuk büyükler
    • Türler
      • Anadolu masalları
      • Biyografi
      • Çocuk büyükler
      • Çocuklara şiirler
      • Dünya klasikleri
      • Dünya kültürleri
      • Dünya masalları
      • Efsaneler
      • Etkinlik kitapları
      • Evde öğrenme
      • Gezi-Tarih
      • Hayvan masalları
      • Keşif-Macera
    • Temalar
      • Aile
      • Arkadaşlık
      • Bilim-Teknoloji
      • Birey-Toplum
      • Farklılıklara saygı
      • Değerlerimiz
      • Doğa-Çevre
      • Duygular
      • Dünyamız ve Uzay
      • Güzel Sanatlar
      • Hak ve özgürlükler
      • İletişim becerileri
      • Kültür ve miras
      • Müzik-Tiyatro
      • Okuma kültürü
      • Oyun ve spor
      • Sağlık
      • Üretim-Tüketim
      • Yaratıcı düşünme
  • ՀԱՅԵՐԷՆ
  • Aktif Okuma
  • Çocuk ve Kitap
  • Kurumsal
    • Hakkımızda
    • Basından
    • Okul Ziyaretleri
    • Yayın Kataloğu
  • Login / Register

Sign in

close

Lost your password?
No account yet? Create an Account
Scroll To Top
Facebook Twitter Instagram

Sadako’nun Turnaları

₺95.00 Orijinal fiyat: ₺95.00.₺61.75Şu andaki fiyat: ₺61.75.